Reparatieverzoek via S1MONE

Het is nu nog makkelijker om uw storing of reparatieverzoek aan ons door te geven. Door de S1MONE QR-code te scannen, kunt u 24 uur per dag, zonder wachttijd, een storing of reparatieverzoek doorgeven en de status ervan volgen. Door op de onderstaande knop te klikken kunt u uw storing of reparatieverzoek doorgeven.

Hoe werkt een reparatieverzoek doorgeven via S1MONE?

  • Scan de QR-code met uw smartphone of tablet of klik op onderstaande knop
  • Vul uw postcode en huisnummer in
  • Selecteer de gemeenschappelijke ruimte of het persoonlijke adres waar u een melding voor wilt maken
  • Vul uw contactgegevens in
  • Selecteer een onderwerp waar uw melding over gaat.
  • De app WhatsApp zal openen op uw telefoon.
  • Beschrijf uw melding in WhatsApp en voeg minimaal één foto of video toe.
  • Via WhatsApp wordt u op de hoogte gehouden van het verloop van uw melding.

Als u geen smartphone, tablet of WhatsApp heeft, blijft onze servicedesk uiteraard beschikbaar zoals u nu ook van ons gewend bent. Hetzelfde geldt voor calamiteiten, we verzoeken u deze telefonisch bij ons te melden.

Storing of reparatieverzoek melden