Hoe werkt een reparatieverzoek doorgeven?
Reparatieverzoek via S1MONE
Het is nu nog makkelijker om uw storing of reparatieverzoek aan ons door te geven. Door de S1MONE QR-code te scannen, kunt u 24 uur per dag, zonder wachttijd, een storing of reparatieverzoek doorgeven en de status ervan volgen. Door op de onderstaande knop te klikken kunt u uw storing of reparatieverzoek doorgeven.
Hoe werkt een reparatieverzoek doorgeven via S1MONE?
- Scan de QR-code met uw smartphone of tablet of klik op onderstaande knop
- Vul uw postcode en huisnummer in
- Selecteer de gemeenschappelijke ruimte of het persoonlijke adres waar u een melding voor wilt maken
- Vul uw contactgegevens in
- Selecteer een onderwerp waar uw melding over gaat.
- De app WhatsApp zal openen op uw telefoon.
- Beschrijf uw melding in WhatsApp en voeg minimaal één foto of video toe.
- Via WhatsApp wordt u op de hoogte gehouden van het verloop van uw melding.
Als u geen smartphone, tablet of WhatsApp heeft, blijft onze servicedesk uiteraard beschikbaar zoals u nu ook van ons gewend bent. Hetzelfde geldt voor calamiteiten, we verzoeken u deze telefonisch bij ons te melden.
Storing of reparatieverzoek melden