Meld uw reparatieverzoek nu via S1MONE

Om u nog beter van dienst te zijn, zijn we een samenwerking aangegaan die het voor u nog makkelijker maakt om reparatieverzoeken bij ons te melden. Door de samenwerking met S1MONE kunt u 24 uur per dag, zonder wachttijd, storingen en reparatieverzoek aan ons doorgeven en de status hiervan volgen.

Aangezien deze meldingen direct zichtbaar worden bij uw VvE in Twinq, kunnen onze collega's van de servicedesk meteen actie ondernemen. Verzoeken via dit kanaal worden sneller in behandeling genomen dan meldingen die op een andere manier bij ons binnenkomen.

 

Melding

Het indienen van een melding is heel eenvoudig. Klik op de onderstaande knop of scan de QR-code met uw smartphone of tablet en volg de instructies om WhatsApp te openen. Beschrijf in WhatsApp uw probleem en voeg minimaal één foto of video toe. Zo heeft u in 20 seconden een melding gemaakt! Via WhatsApp houden wij u op de hoogte van het verloop en de status van de melding.

Als u geen smartphone, tablet of WhatsApp heeft, blijft onze servicedesk uiteraard beschikbaar zoals u nu ook van ons gewend bent. Hetzelfde geldt voor calamiteiten, we verzoeken u deze telefonisch bij ons te melden.

Storing of reparatieverzoek melden