Medewerker Servicedesk
Wat ga je doen als medewerker servicedesk
Als Medewerker Servicedesk ben je verantwoordelijk voor het eerste contact met de klant, bepaal je de urgentie van de meldingen bijv. schade- of calamiteitenmeldingen, schakel je met onze Technische Managers, biedt je ondersteuning aan onze Accountmanagers en houd je de voortgang van reparatie verzoeken en opdrachten in de gaten. Als Medewerker Servicedesk ben je betrokken bij alle onderdelen van het bedrijf en krijg je te maken met uiteenlopende kwesties en leuke uitdagingen op technisch en administratief gebied.
Bij Atrium staat klanttevredenheid centraal. Er wordt veel waarde gehecht aan het snel en vriendelijk helpen van klanten. In de rol van Medewerker Servicedesk ben jij degene die het verschil maakt voor de organisatie. Jouw persoonlijk contact, follow up en inzet zorgen ervoor dat klanten tevreden zijn.
Onderstaande werkzaamheden vallen onder andere onder jouw verantwoording:
-
Het beantwoorden van de telefoon en bijbehorende e-mails van o.a. eigenaren, bestuurders, aannemers;
- Het beoordelen van de prioriteit van de meldingen, bijbehorende acties uitzetten om de meldingen op te lossen en de meldingen blijven volgen tot deze zijn afgehandeld;
- Het verwerken van meldingen, storingen, verzoeken en klachten van klanten via het systeem Twinq;
- In overleg met de Technisch Managers verstrekken van opdrachten aan leveranciers, het opvolgen hiervan en vervolgacties uitzetten;
- Het ondersteunen van de Accountmanagers VvE en Technisch Managers VvE.
Functie eisen voor medewerker servicedesk
Belangrijk is dat je enthousiast bent, goed kan communiceren en een klantgerichte instelling heeft. Daarnaast beschik je ook over de volgende eigenschappen:
- MBO werk- en denkniveau;
- Je bent klant- en oplossingsgericht;
- Je bent representatief en communicatief taalvaardig (Nederlands en Engels);
- Je hebt ervaring met Microsoft office;
- Je bent collegiaal, met een proactieve instelling.
Bedrijfsprofiel
Atrium Vastgoedmanagement is een gevestigde naam in de vastgoedwereld. Atrium is gevestigd centraal in Den Haag in een mooi kantoor. Met ruim 350 VvE’s, een grote huurportefeuille en diverse grote zakelijke klanten is Atrium een belangrijke beheerder in de regio Haaglanden. Bekende VvE's die worden beheert zijn Nieuw Babylon en het oude Postkantoor te Rotterdam.
Atrium is al meer dan 20 jaar een betrouwbare partner in het managen van VvE's. Zij zijn hierbij actief op het gebied van beheer van Verenigingen van Eigenaren (VvE's), particuliere woningportefeuilles, commerciële VvE's en commercieel onroerend goed in VvE's, winkelcentra en bedrijfsverzamelgebouwen.
Atrium beheert VvE's door heel Nederland, variërend van 2 tot 200 appartementsrechten. Deze VvE's bestaan uit diverse vastgoedobjecten, zoals (luxe) woningen, winkels (bijv. een Hoogvliet), parkeerplaatsen/garages en kantoren.
Het team van ca. 36 fte bestaat uit servicedesk medewerkers, accountmanagers VvE, technisch managers en financieel medewerkers. Naast integrale regievoering op het VvE Beheer is er ook veel aandacht voor BREEAM en duurzaamheidstrajecten.
Bij Atrium is het belangrijker dat iemand past en het gezamenlijk enthousiasme deelt, dan wat er puur op het CV staat. Twijfel jij over je ervaring? Solliciteer dan toch en vertel ons waarom jij bij ons past! Wij hebben opleiding en ontwikkeling hoog in het vaandel staan en leren je graag het vak. Word jij 'onze' nieuwe collega?
Arbeidsvoorwaarden
Werken bij Atrium Vastgoedmanagement is werken bij een gerenommeerd vastgoedbedrijf in de regio Haaglanden bij een leuk, kundig en gezellig team.
Voor al je goede werk ontvang je de volgende vergoedingen:
- Een marktconform salaris;
- 8% vakantievergoeding;
- Ook krijg je de beschikking over een laptop:
- Er is een goede collectieve pensioenregeling;
- 27 vakantiedagen;
- Er is aandacht voor jou en goede persoonlijke ontwikkelmogelijkheden;
- Een fijne werkplek met uitzicht over de mooie stad Den Haag.
Interesse? Wij komen graag met jou in contact!
Bij Atrium vinden we het belangrijker dat iemand bij ons past en ons enthousiasme deelt, dan wat er op het CV staat. Twijfel jij over je ervaring? Solliciteer dan toch en vertel ons waarom jij bij ons past! Stuur ons een e-mail met jouw cv en motivatie naar werken@atrium-vgm.nl t.a.v. Mandy Doerga o.v.v. Medewerker Servicedesk.
Heb je een vraag over de functie? Neem contact met ons op via 070-324 84 00.